Zawisza Bydgoszcz, znany też jako „Niebiesko-Czarni”, obecnie rywalizuje w III lidze piłki nożnej. Klub aspiruje do powrotu na platformę centralną, mając na celu zdobycie awansu do II ligi. Wzmocnienia dokonane w składzie drużyny przed sezonem napawają optymizmem, że w obecnych rozgrywkach Zawisza będzie konkurencyjny w grze o promocję. Po dwóch rundach rozgrywek, bydgoska ekipa jest na 3 miejscu – odniosła wysokie zwycięstwo nad Wikędem Luzino w inauguracyjnym spotkaniu, a następnie zremisowała 0:0 z Elaną Toruń w sobotnich derbach regionu.
17 sierpnia ogłoszono, że ARP E-Vehicles, spółka powołana we wrześniu 2020 roku przez Agencję Rozwoju Przemysłu (ARP) po zakupie celowej spółki od Rafako, została nowym strategicznym sponsorem Zawiszy. ARP przejęła kontrolę nad projektem konstrukcyjno-technologicznym opierającym się na tworzeniu, homologacji i wprowadzeniu do masowej produkcji innowacyjnego elektrycznego autobusu. Od początku 2021 roku, siedzibę ARP E-Vehicles znajdziemy przy ulicy Raczkowskiego 8, na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego.
Autobusy elektryczne produkowane przez spółkę, model Pilea, zostały do tej pory nabyte przez różne gminy, takie jak Bełchatów, Świnoujście, Sieradz, Konin czy Mrągowo. ARP E-Vehicles planuje jesienią zaprezentować swój pierwszy autobus zasilany wodorem. Zawisza podkreśla, że współpraca z nowym strategicznym sponsorem będzie miała kluczowe znaczenie dla przyszłości i rozwoju klubu. Logo firmy zostanie umieszczone na niebiesko-czarnej koszulce drużyny. Niemniej jednak głównym sponsorem pozostaje firma Energa.